« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Učenici 2. i 3. razreda zanimanja prodavač, prigodnim radionicama obilježili su Svjetski dan zaštite potrošača. Na taj su se način podsjetili važnosti edukacije o svojim pravima prilikom kupnje proizvoda ili konzumacije usluga, informirali kome i na koji način se mogu žaliti u slučaju da su ugrožena njihova potrošačka prava i na taj način doprinijeti razvoju građanskog odgoja i općenito poboljšanju razine kvalitete života svih građana. Uređeni učionički pano na temu zaštite potrošača, podsjećat će naše buduće prodavače, ali i ostale učenike naše Škole, na neka od osnovnih prava potrošača: pravo na informiranost, pravo na visoku razinu zaštite zdravlja i sigurnosti, pravo na jednostrani raskid ugovora, pravo na zaštitu od nepoštenih ugovornih odredaba, pravo na zaštitu od nepoštene poslovne prakse, pravo na učinkovitu pravnu zaštitu… Svjetski dan prava potrošača prvi je puta obilježen 15. ožujka 1983. godine. Obilježavanje dana prava potrošača, prigoda je da ukažemo na probleme s kojima se svi mi kao potrošači svakodnevno susrećemo, a ujedno i prigoda za promicanje temeljnih prava svih potrošača te za postavljanje zahtjeva da se ta prava poštuju. Kako se nalazimo, a i sve više ulazimo u digitalno doba, današnje aktivnosti bile su više usmjerene na izazove s kojima se potrošači susreću u svijetu Internet trgovine i digitalnih financijskih usluga te na koji način unaprijediti zaštitu potrošača na ovom području.
Tekst i fotografije: Ksenija Som, prof. mentor