« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
DISEMINACIJA AKTIVNOSTI MOBILNOSTI U TURSKU NA NASTAVI HRVATSKOGA JEZIKA I MATEMATIKE – upotreba digitalnih alata
Ovoga su tjedna na nastavi Hrvatskoga jezika i Matematike učenici Gordana Loborec, Tomislav Gerenčir i Lana Morović vršnjačkim podučavanjem diseminirali znanja stečena tijekom mobilnosti u Tursku na temu upotrebe digitalnih alata Tarsije, Kahoota i StoryJumpera. Na satu Matematike učenica Lana Morović svom je odjelu, 2. razred zanimanja frizer, predstavila digitalne alate Kahoot i StoryJumper. Učenici su, zatim, pogledali uputu za izradu StoryJumper knjige te su suradničkim radom izradili digitalne knjige na temu geometrijskih tijela. Jedna je skupina izradila kviz u alatu Kahoot kojim su na kraju sata provjerili svoje znanje. Na nastavi Hrvatskoga jezika, u odjelu 1. kuhar/CNC operater, učenici Gordana Loborec i Tomislav Gerenčir ostalim su učenicima predstavili Tarsiju te su, zatim, pomoću slagalice izrađene tim digitalnim alatom ponovili nastavne sadržaje povijesti i teorije književnosti iz 1. razreda.
Tekst i fotografije: Melita Crnković i Helena Roštaš
Više fotografija vidi pod OPŠIRNIJE