« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Pokazati vještine dobrog prodavača i izboriti se u konkurenciji za najuspješnijeg, bio je zadatak dvanaestero učenika koji su 18. veljače 2013. godine sudjelovali na natjecanju u organizaciji Virovitičko-podravske županije, Agencije za strukovno obrazovanje i škole domaćina, Industrijsko-obrtničke škole Slatina.
Učenici iz Požege, Virovitice, Nove Gradiške, Orahovice i Slatine svojom su primjenom znanja, vještina i komunikacije s kupcima dokazali kako je praktična sposobnost prodaje temeljna osobina uspješnog prodavača...
Najbolji je uspjeh i prvo mjesto osvojio učenik Josip Štefanović iz Industrijsko-obrtničke škole Slatina, drugo je mjesto također pripalo učenici Industrijsko-obrtničke škole Slatina, Martini Jozić, mentorica Ksenija Som, dok je treće mjesto osvojila učenica Josipa Stehlik iz Ekonomske škole Požega, mentorica Višnja Menđel Troha.
Pokazati vještine dobrog prodavača i izboriti se u konkurenciji za najuspješnijeg, bio je zadatak dvanaestero učenika koji su 18. veljače 2013. godine sudjelovali na natjecanju u organizaciji Virovitičko-podravske županije, Agencije za strukovno obrazovanje i škole domaćina, Industrijsko-obrtničke škole Slatina.
Učenici iz Požege, Virovitice, Nove Gradiške, Orahovice i Slatine svojom su primjenom znanja, vještina i komunikacije s kupcima dokazali kako je praktična sposobnost prodaje temeljna osobina uspješnog prodavača.
Učenici iz pet škola natjecali su se u prodavaonicama podijeljenima na robne skupine: prehrana i kućne potrepštine, tekstilni proizvodi i drogerije pa su tako svoje vještine učenici odmjerili u slatinskim prodavaonicama „Biljemerkant“,“ Amadeus“ i „Boje i lakovi“. Svaki je natjecatelj imao petnaest minuta za izvršenje odabranog zadatka prilikom kojega ga je ocjenjivalo Međužupanijsko prosudbeno povjerenstvo. U simuliranom kupoprodajnom procesu natjecatelji su morali pokazati kompetencije u cjelokupnoj prodajnoj fazi, od pozdrava i pristupa kupcu u početnoj komunikaciji preko dobrog znanja o proizvodu kao temeljnom dijelu prodajne prezentacije pa sve do dopunskih vještina prodaje, pakiranja robe te ispraćaja kupca. Da je biti dobar i uspješan prodavač itekako ovisni o dobrom poznavanju proizvoda, kvalitetnom znanju i učenju kako pristupiti kupcu i zadovoljiti sve faze prodajnog procesa, pokazali su i natjecatelji, koji su svojim sudjelovanjem prezentirali svoj rad i rad svojih škola i mentora.
Najbolji je uspjeh i prvo mjesto osvojio učenik Josip Štefanović iz Industrijsko-obrtničke škole Slatina, drugo je mjesto također pripalo učenici Industrijsko-obrtničke škole Slatina, Martini Jozić, mentorica Ksenija Som, dok je treće mjesto osvojila učenica Josipa Stehlik iz Ekonomske škole Požega, mentorica Višnja Menđel Troha.
I dok su se učenici natjecali u prodavaonicama, Industrijsko-obrtnička škola Slatina svoju je dobrodošlicu gostima mentorima iskazala šetnjom slatinskim ulicama i obilaskom znamenitosti grada, parka sekvoje, jedinstvenog hortikulturnog spomenika na ovim područjima, Zavičajnoga muzeja Slatina čijom su posjetom gosti mentori upoznati s kulturnom i povijesnom baštinom slatinskoga kraja te obilaskom Crkve Sv. Josipa. Ovom se prigodom zahvaljujem na podršci ravnateljici Zavičajnoga muzeja Slatina Dragici Šuvak i monsinjoru Vladimiru Škrinjariću, župniku Župe sv. Josipa iz Slatine.
Zajednički ručak, koji su pripremili učenici naše škole, zanimanja kuhar, a poslužili konobari naše škole, okupio je sve učenike, natjecatelje i njihove mentore. Nakon proglašenja pobjednika, dodjelom priznanja, pohvalnica i zahvalnica, završeno je Međužupanijsko natjecanje u disciplini prodavač, koje je prvi put u ulozi domaćina organizirala Industrijsko-obrtnička škola Slatina.
Natjecanja poput ovoga važan su događaj za sve sudionike i škole, jer ne samo da vrednuju kompetencije učenika i rad njihovih mentora, već su i iznimna promocija obrazovnog sektora trgovine kako bi se sačuvala njegova prepoznatljivost i motivirale sljedeće generacije u odabiru zanimanja prodavača.
Svim učenicima i profesorima mentorima, iskreno zahvaljujemo na sudjelovanju u natjecanju i uloženom trudu.
Ravnatelj
Mladen Graovac, prof.