2023-03-09 11:06:42 ERASMUS+ C.A.L.L. eTwinningov projekt WOMAN'S HISTORY MONTH RADIONICA O RODNIM STEREOTIPIMA U REKLAMAMA U HRVATSKIM PISANIM MEDIJIMA – aktivnost povodom obilježavanja Dana žena Učenici odjela 1. prodavač, 3. vodoinstalater i 3. frizer/krojač početkom ožujka sudjelovali su u aktivnosti eTwinningova projekta čiji je cilj prepoznavanje rodnih stereotipa u reklama u hrvatskim pisanim medijima. Na početku radionice učenici su komentirali izjave koje upućuju na rodne stereotipe: jesu li se ikada sreli s takvim izjavama, je li ih netko njima uputio ili su ih oni nekome uputili. Učenici su, potom, promatrali reklame za različite proizvode, uočavali sličnosti te reklame razvrstavali u dvije skupine, na one koje potvrđuju rodne stereotipe i one koje ih razbijaju. Uočili da je više reklama koje potvrđuju rodne stereotipe, da su osim rodnih stereotipa prisutni i oni povezani s dobi osobe, da je više reklama u kojima su stereotipno prikazane žene, no da su u reklamama nerijetko stereotipno prikazani i muškarci. Učenici su komentirali moguć negativni utjecaj rodnih stereotipa u reklamama na djecu i mlade, no i samopouzdanje odraslih osoba. U završnome dijelu radionice učenici su osmišljavali i skicirali reklamu za odabrani proizvod koja u sebi ne sadrži rodne stereotipe. Tekst i fotografije: Helena Roštaš
|
Industrijsko-obrtnička škola Slatina |