Povjerenstvo za kvalitetu
Razvoj osiguranja kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju
Prema Zakonu o strukovnom obrazovanju sve srednje strukovne škole dužne su osnovati Povjerenstvo za kvalitetu, koje bi trebalo biti zaduženo za praćenje samovrednovanja svoje ustanove.
Samovrednovanje je godišnji ciklus i njime se procjenjuje izvedba i rezultati iz prethodne školske godine, prema kriterijima koji su grupirani u šest prioritetnih područja.
Glavni cilj projekta Razvoj osiguranja kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju je promicanje razvoja i modernizacija strukovnog obrazovanja i osposobljavanja u Hrvatskoj.
Svrha projekta je utvrđivanje kvalitete škola iz perspektive ravnatelja, nastavnika, učenika i roditelja.
Samovrednovanje Industrijsko-obrtničke škole Slatina prati i vrednuje Povjerenstvo za kvalitetu koje u šk. god. 2024./2025. djeluje u sastavu:
1. dr. sc. Helena Roštaš, prof., nastavnica savjetnica Hrvatskoga jezika – koordinatorica za samovrednovanje
2. Ksenija Som, dipl. oec., nastavnica savjetnica stručnih predmeta iz područja ekonomije – koordinatorica za kvalitetu
3. Snježana Ostojić, mag. pedagogije i mag. edukacije povijesti, stručna suradnica pedagoginja, članica
4. Vedran Runje, spec. ing. mech., nastavnik stručnih predmeta iz područja strojarstva, član
5. Aleksandra Lukačević, dipl. iur., članica iz reda dionika
6. Armano Libl, član, iz Vijeća učenika
7. Dragana Sigečan, članica, iz Vijeća roditelja
Tijekom školske godine 2024./2025. bavit ćemo se svim prioritetnim područjima:
Prioritetno područje 1-Planiranje i programiranje rada (školski kurikulum i godišnji plan i program rada ustanove).
Prioritetno područje 2-Poučavanje i podrška učenju (upisi, planiranje nastave, poučavanja i učenja, učenje kroz iskustvo-vježbe i praktična nastava, izvannastavne aktivnosti, izvanškolske aktivnosti, učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama, pohađanje nastave, komunikacija i suradnja).
Prioritetno područje 3-Postignuća učenika i ishodi učenja (unutarnje praćenje i ocjenjivanje odgojno-obrazovnih postignuća polaznika, ispiti-predmetni, popravni, razlikovni, razredni i završni rad, vanjsko vrednovanje i natjecanja).
Prioritetno područje 4-Materijalni uvjeti i ljudski potencijali-Profesionalni razvoj radnika (osiguravanje okruženja za učenje, materijalni uvjeti, upravljanje resursima, financije, kadrovska politika, trajno stručno usavršavanje radnika).
Prioritetno područje 5-Suradnja unutar ustanove za strukovno obrazovanje-Suradnja s ostalim dionicima-Promicanje ustanove (školski odbor, ravnatelj ustanove, poslovna komunikacija, informacijski sustav, partnerstva, promicanje ustanove za strukovno obrazovanje i obrazovnih programa).
Prioritetno područje 6-Upravljanje (Ustanova i kvaliteta) (upravljanje kvalitetom, interno praćenje postupaka kvalitete, proces samovrednovanja, proces unapređenja).
Effective Use of Modern Technology and Games in Classrooms
Priloženi dokumenti:
Priloženi dokumenti:
Priloženi dokumenti: