ERASMUS+ C.A.L.L. – aktivnosti ČITATELJSKOG KLUBA Literature and Recycling (J. Austen “Ponos i predrasude” i H. Fielding “Dnevnik Bridget Jones”)

by Helena Roštaš
Datum objave: 4. lipnja 2025.
Kategorija: Erasmus

U prosincu 2022. smo aktivnošću projekta C.A.L.L. Literature and Recycling povezali sastanak Čitateljskog kluba koji u našoj školi djeluje od prošle školske godine te nastavu Hrvatskoga jezika odjela 3. kuhar/CNC operater.

Na nastavi Hrvatskoga jezika učenici su uz zadatke za usmjereno čitanje pročitali odabrana poglavlja romana Ponos i predrasude Jane Austen te Dnevnik Bridget Jones Helen Fielding.

U školskoj su knjižnici, zatim, objavljivali rezultate svoga rada na književnim predlošcima te posebnosti svakoga romana, njihove poveznice i sličnosti upisivali u Vennov dijagram. Sastanak Čitateljskoga kluba završio je razgovorom o temi kojom se, dijelom, bave oba interpretirana romana – društvenim očekivanjima od žena.

Zapise učenika možete vidjeti na panou u školskoj knjižnici koji su obojenim ilustracijama ukrasili učenici odjela 3. pomoćni krojač/stolar.

Tekst i fotografije: Svjetlana Dupan, prof. mentorica i Helena Roštaš, prof. savjetnica

(tekst prenesen s mrežne stranice IOŠ-a Slatina koja više nije aktivna)

Pročitajte još

ERASMUS+ C.A.L.L. – priručnik za nastavnike “COMBINING APPROACHES IN THE LITERATURE AND LANGUAGE LEARNING – TEACHING LESSONS FROM THE ERASMUS+ SCHOOLS PARTNERSHIP PROJECT CALL” (završni proizvod projekta)

ERASMUS+ C.A.L.L. – priručnik za nastavnike “COMBINING APPROACHES IN THE LITERATURE AND LANGUAGE LEARNING – TEACHING LESSONS FROM THE ERASMUS+ SCHOOLS PARTNERSHIP PROJECT CALL” (završni proizvod projekta)

Jedan od završnih proizvoda našega Erasmusova projekta je i priručnik za nastavnike koji sadrži nastavne priprave za nastavu jezika i književnosti te primjere uporabe digitalnih alata u nastavi. U izradi nastavnih priprava sudjelovale su nastavnice iz partnerskih...

Skip to content