Povodom Dana žena u ožujku 2023. na nastavi Hrvatskoga jezika održana je radionica o rodnim stereotipima u hrvatskim reklamama. Nastavnica nam je dala primjere reklama iz časopisa i promidžbene letke te smo reklame morali razvrstati na one koje potvrđuju određene stereotipe i one koje ruše stereotipe. Kao primjere reklama koje potvrđuju stereotipe uočili smo reklame na kojima isključivo žene čiste i obavljaju kućanske poslove, žene starije dobi koje reklamiraju lijekove, ženu koja stoji kao ukras ili modni detalj pokraj automobila, a stereotipe su rušile reklame u kojoj muškarac kuha, a žena reže ukrasno grmlje u dvorištu.
Na kraju radionice podijelili smo se u parove te smo osmišljavali reklame koje ruše rodne stereotipe.
Radionica mi se svidjela, bila je zanimljiva, a ideje i objašnjenja su sami navirali. Odlično smo se zabavili dok smo izrađivali naše reklame, a istodobno smo pokazali i kreativnost koja je bitna za zanimanje prodavač.
Tekst: Martina Nikić (1. prodavač)








