Završni sastanak na daljinu nastavnika sudionica ovoga eTwinningova projekta održan je u ponedjeljak, 16. lipnja. Na sastanku su predstavljeni rezultati završnih evaluacija projekta za učenike i nastavnike te rezultati usporedbe početnoga i završnoga upitnika za učenika.
Rezultati početnoga i završnoga upitnika za učenike, koji je sastavila nastavnica Melita Crnković, a rezultate analizirala i predstavila na sastanku nastavnica Helena Roštaš, pokazuju da su učenici ostvarili napredak u svim područjima koja su zahvatile projektne aktivnosti (jezik, umjetnost i glazba). Osobit napredak uočava se u pitanjima vezanima uz sadržaje iz područja umjetnosti, primjerice pitanja vezana uz tradicionalni Novogodišnji koncert te stvaralaštvo Gustava Klimta, u kojima rezultati završnoga upitnika pokazuju 35 % točnih odgovora više u završnome upitniku u odnosu na početni.
Analizu završne evaluacije za učenike predstavila je nastavnica iz Slovačke Annamária Tarr, a rezultate završne evaluacije za nastavnike kolegice iz Grčke Arietta Harmanta i Stavroula Psyrri.
Etwinningov projekt „Vienna’s Callin” provodio se u našoj školi i još 16 partnerskih škola od rujna 2024., a sa svojim učenicima u projektnim aktivnostima sudjelovale su nastavnice Melita Crnković, Jasna Varga, Barbara Vidović Volenik i Helena Roštaš. Cilj projekta bio je upoznati učenike s kulturno-povijesnom baštinom grada Beča i idejom zajedničkih europskih vrijednosti te strukturirano provesti kulturalnu pripremu učenika zanimanja CNC operater i instalater grijanja i klimatizacije za mobilnost u Beču u Erasmusovu projektu „Empower Tech” u travnju 2025.
Tekst: Helena Roštaš



