U prvome mjesecu provedbe projekta organizirane su uvodne aktivnosti. Projektni su partneri preuzeli zaduženja u projektu. Pomoću Linoit ploče suradnički su osmislili zadatke početnoga upitnika za učenike. Sastavljanje početnoga upitnika i njegovu analizu, prema preuzetom zaduženju, odradila je nastavnica škole iz Sjeverne Makedonije.
Na TwinSpaceu projekta kratkim su se tekstom o sebi i motivaciji sudjelovanja u projektu predstavili nastavnici, koji su predstavili i škole iz kojih dolaze. Učenici su se predstavili karticama za bingo u koje su unosili zanimljivosti o sebi.
Pokrenuta je javna grupa projekta na društvenoj mreži Facebooku u kojoj će biti objavljivani rezultati projekta i materijali nastali tijekom projektnih aktivnosti. Projektni partneri započeli su i s diseminacijskim aktivnostima na mrežnim stranicama svojih škola te u lokalnim medijima. Na profilu naše škole na Facebooku pokrenuta je redovna rubrika Bečka škola koja će četvrtkom do kraja nastavne godini donositi savjete o bontonu učenika naše škole na digitalnim plakatima.
Roditelji i staratelji učenika koji sudjeluju u projektu potpisali su suglasnosti za sudjelovanje i javno objavljivanje radova i fotografija učenika iz projektnih aktivnosti.
Učenici 1. razreda zanimanja pomoćni stolar naše škole sudjelovali su u radionici o primjerenu ponašanju prema osobama s oštećenim vidom u OŠ Eugena Kumičića u Slatini.
Prvi mrežni sastanak nastavnika koji surađuju u projektu održan je 17. siječnja, a na njemu su analizirane projektne aktivnosti koje slijede do lipnja ove godine.
Tekst: Helena Roštaš