preskoči na sadržaj

Industrijsko-obrtnička škola Slatina

Login
Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2011.

Ukupno: 883365
Ovaj tjedan: 1269
Danas: 289
Tražilica
Povjerenstvo za kvalitetu

Razvoj osiguranja kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju

Prema Zakonu o strukovnom obrazovanju sve srednje strukovne škole dužne su osnovati Povjerenstvo za kvalitetu, koje bi trebalo biti zaduženo za praćenje samovrednovanja svoje ustanove.

Samovrednovanje je godišnji ciklus i njime se procjenjuje izvedba i rezultati iz prethodne školske godine, prema kriterijima koji su grupirani u šest prioritetnih područja.

Glavni cilj projekta Razvoj  osiguranja kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju je promicanje razvoja i modernizacija strukovnog obrazovanja i osposobljavanja u Hrvatskoj.

Svrha projekta je utvrđivanje kvalitete škola iz perspektive ravnatelja, nastavnika, učenika i roditelja.

Samovrednovanje Industrijsko-obrtničke škole Slatina prati i vrednuje Povjerenstvo za kvalitetu koje ima 9 članova:

1.      Ljubica Subotić - Pofuk, pedagoginja, koordinatorica za samovrednovanje

2.      Helena Roštaš, koordinatorica za kvalitetu, profesorica hrvatskog jezika

3.      Ksenija Som, član, ekonomska struka

4.      Jasna Varga, član, stolarska struka

5.      Ernest Balta, član, strojarska struka

6.      Danica Tot, član, krojačka struka

7.      Aleksandra Lukačević, član, iz reda dionika

8.      Josip Lisak, član, iz Vijeća učenika

9.     Laura Janečić, član, iz Vijeća roditelja

Tijekom školske godine 2014./2015. bavit ćemo se svim prioritetnim područjima:

Prioritetno područje 1-Planiranje i programiranje rada (školski kurikulum i godišnji plan i program rada ustanove).

Prioritetno područje 2-Poučavanje i podrška učenju (upisi, planiranje nastave, poučavanja i učenja, učenje kroz iskustvo-vježbe i praktična nastava, izvannastavne aktivnosti, izvanškolske aktivnosti, učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama, pohađanje nastave, komunikacija i suradnja).

Prioritetno područje 3-Postignuća učenika i ishodi učenja (unutarnje praćenje i ocjenjivanje odgojno-obrazovnih postignuća polaznika, ispiti-predmetni, popravni, razlikovni, razredni i završni rad, vanjsko vrednovanje i natjecanja).

Prioritetno područje 4-Materijalni uvjeti i ljudski potencijali-Profesionalni razvoj radnika (osiguravanje okruženja za učenje, materijalni uvjeti, upravljanje resursima, financije, kadrovska politika, trajno stručno usavršavanje radnika).

Prioritetno područje 5-Suradnja unutar ustanove za strukovno obrazovanje-Suradnja s ostalim dionicima-Promicanje ustanove (školski odbor, ravnatelj ustanove, poslovna komunikacija, informacijski sustav, partnerstva, promicanje ustanove za strukovno obrazovanje i obrazovnih programa).

Prioritetno područje 6-Upravljanje (Ustanova i kvaliteta) (upravljanje kvalitetom, interno praćenje postupaka kvalitete, proces samovrednovanja, proces unapređenja).

 

Priloženi dokumenti:
Razvoj osiguranja kvalitete.doc

preskoči na navigaciju