Razvoj osiguranja kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju
Prema Zakonu o strukovnom obrazovanju sve srednje strukovne škole dužne su osnovati Povjerenstvo za kvalitetu, koje bi trebalo biti zaduženo za praćenje samovrednovanja svoje ustanove.
Samovrednovanje je godišnji ciklus i njime se procjenjuje izvedba i rezultati iz prethodne školske godine, prema kriterijima koji su grupirani u šest prioritetnih područja.
Glavni cilj projekta Razvoj osiguranja kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju je promicanje razvoja i modernizacija strukovnog obrazovanja i osposobljavanja u Hrvatskoj.
Svrha projekta je utvrđivanje kvalitete škola iz perspektive ravnatelja, nastavnika, učenika i roditelja.
Samovrednovanje Industrijsko-obrtničke škole Slatina prati i vrednuje Povjerenstvo za kvalitetu:
1. Ljubica Subotić - Pofuk, pedagoginja, prefesor mentor. - koordinatorica za samovrjednovanje
2. Dr.sc.Helena Roštaš, profesor mentor - koordinatorica za kvalitetu, nastavnica hrvatskog jezika
3. Ksenija Som,prof.mentor - članica, nastavnica ekonomske grupe predmeta, koordinatorica za nacionalnu suradničku procjenu
4. Vedran Runje, profesor, - član, nastavnik skupine strukovnih predmeta iz područja strojarstva
5. Aleksandra Lukačević, dipl.iur. - članica, iz reda dionika
6. Manuela Lasan, članica, iz Vijeća učenika
7. Diana Zelenka, članica, iz Vijeća roditelja
Tijekom školske godine 2021./2022. bavit ćemo se svim prioritetnim područjima:
Prioritetno područje 1-Planiranje i programiranje rada (školski kurikulum i godišnji plan i program rada ustanove).
Prioritetno područje 2-Poučavanje i podrška učenju (upisi, planiranje nastave, poučavanja i učenja, učenje kroz iskustvo-vježbe i praktična nastava, izvannastavne aktivnosti, izvanškolske aktivnosti, učenici s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama, pohađanje nastave, komunikacija i suradnja).
Prioritetno područje 3-Postignuća učenika i ishodi učenja (unutarnje praćenje i ocjenjivanje odgojno-obrazovnih postignuća polaznika, ispiti-predmetni, popravni, razlikovni, razredni i završni rad, vanjsko vrednovanje i natjecanja).
Prioritetno područje 4-Materijalni uvjeti i ljudski potencijali-Profesionalni razvoj radnika (osiguravanje okruženja za učenje, materijalni uvjeti, upravljanje resursima, financije, kadrovska politika, trajno stručno usavršavanje radnika).
Prioritetno područje 5-Suradnja unutar ustanove za strukovno obrazovanje-Suradnja s ostalim dionicima-Promicanje ustanove (školski odbor, ravnatelj ustanove, poslovna komunikacija, informacijski sustav, partnerstva, promicanje ustanove za strukovno obrazovanje i obrazovnih programa).
Prioritetno područje 6-Upravljanje (Ustanova i kvaliteta) (upravljanje kvalitetom, interno praćenje postupaka kvalitete, proces samovrednovanja, proces unapređenja).