« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Na mobilnosti „Parents and Teachers – Building Bridges“ sudjelovao je nastavnik Industrijsko-obrtničke škole Slatina, Tomislav Peček.
Mobilnost je trajala 5 dana i na njoj je sudjelovalo 15 sudionika iz 2 zemlje - Rumunjske i Hrvatske. Tijekom održavanja tečaja psihologinja Karolina Kochanowska nam je kroz metodu nenasilne komunikacije Marshalla Rosenberga predstavila temelj za kvalitetne međuljudske odnose, te svojevrsnu bazu dobre komunikacije i suradnje s roditeljima što je i bila tema našeg seminara.Metoda nenasilne komunikacije bazirana je na empatiji, a polazi od toga da svi imamo određene potrebe, te je bitno znati ih prepoznati kako bi ih možebitno mogli ispuniti na način da sebi ne škodimo (drugim riječima - naći se na pola puta). Tijekom radionica radili smo na primjerima iz prakse, nastojeći riješiti određeni problem koristeći metodu nenasilne komunikacije. Uz to upoznali su nas s inovativnim i kreativnim načinima komunikacije s roditeljima kroz digitalne alate Doodle, Canva, Surveymonkey.
Tijekom tečaja posjetili smo katedralu u Sevilli tzv. Giraldu, najveću gotičku katedralu u svijetu i treću po veličini uopće, koja je između ostalog poznata po tome što se u njoj nalazi grob Kristofora Kolumba. Zatim smo posjetili kraljevsku renesansnu palaču Alcazar koja je poznata po tome što je služila kao jedna od kulisa za "Igru prijestolja". Posjetili smo i špaljolski trg, zatim Las Setas ili drvena gljivolika konstrukcija u centru koja je vidikovac i šetnica, arenu za borbe s bikovima, te akvarij.