« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Danas, 12. rujna 2022. u organizaciji Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih održana je završna evaluacijska radionica u sklopu projekta samovrednovanja škola "Nacionalna kolegijalna procjena" vezana uz suradničku procjenu u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju. Ova aktivnost dio je ERASMUS+ projekta Podrška nacionalnoj referentnoj točki za europski sustav osiguranja kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju (EQAVET NRP HR). Na evaluacijskoj radionici su uz predstavnike Agencije sudjelovali ravnatelji i koordinatori iz škola u kojima se odvijala procjena, a to su: Industrijsko-obrtnička škola Slatina, Medicinska škola Bjelovar i Srednja strukovna škola Vinkovci. Cilj ove aktivnosti je bio testirati kolegijalnu procjenu kao instrument podrške strukovnim školama u provedbi samovrjednovanja te pružiti podršku školama u razvoju internog sustava osiguravanja kvalitete.
Suradničku ili kolegijalna procjenu, dolazi iz engleske sintagme peer review, je oblik vanjskog vrjednovanja koji se povodi s ciljem pružanja podrške ustanovi za strukovno obrazovanje nad kojom se provodi procjena, a sve s ciljem podizanja kvalitete pojedinih područja rada ustanove. Škole sudionici su nakon posjeta tima kritičkih prijatelja dobile uvid o tome kako drugi doživljavaju njihovu ustanovu, koje su njihove jakosti, a koje slabosti te gdje postoji mogućnost za napredak, a kako to procjenjuje tim kolega sustručnjaka. Također, posjet kolega sustručnjaka bila je prilika za zajedničko učenje, umrežavanje i suradnju s drugim ustanovama za strukovno obrazovanje. Našu školu su na radionici predstavljali prof. Ksenija Som, koordinatorica projektnih aktivnosti i ravnatelj prof. Mladen Graovac.