« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
ODRŽAN TREĆI MREŽNI SASTANAK PROJEKTNIH KOORDINATORA I ČLANOVA PROJEKTNIH TIMOVA
Na početku nove školske godine na mrežnom su se sastanku okupili projektni koordinatori i članovi projektnih timova partnerskih škola koje sudjeluju u KA229 projektu Combining Approaches in the Literature and Language Learning.
Teme mrežnoga sastanka bile su analiza dosadašnjega tijeka projekta, organizacija mobilnosti u Republiku Hrvatsku u listopadu 2022., planiranje budućih aktivnosti u školama te popunjavanje aplikacije Mobility Tool.
Podsjetima, projekt C.A.L.L. započeo je u rujnu 2020. te traje do kolovoza 2023., a okuplja četiri partnerske škole. Uz Industrijsko-obrtničku školu Slatina partneri u projektu su srednje škole iz rumunjske Craiove, turskoga Manavgata te sjevernomakedonskoga Velesa. Aktivnosti projekta provode se, uglavnom, u nastavi materinskoga jezika, književnosti, Engleskoga jezika, izvannastavnih aktivnosti iz područja književnosti i jezika te aktivnostima školske knjižnice. Ciljevi su projekta razviti sveobuhvatan pristup podučavanju književnosti i jezika temeljen na suvremenim i kreativnim metodama podučavanja, razviti učeničku vještinu pisanoga i usmenoga izražavanja, zanimanje za književnost te praćenje zbivanja u kulturi i redovno posjećivanje ustanova u kulturi.
Tekst i fotografija: Helena Roštaš, prof. mentor