« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Aktivnosti projekta u nastavi Hrvatskoga i Engleskoga jezika – Science and literature. (Dom gospođice Peregrine za čudnovatu djecu, Ransom Riggs)
Debate competition in English on the topic " Science must have no limits"
Učenici 1. razreda zanimanja kuhar i CNC operater sudjelovali su, tijekom mjeseca studenoga, u aktivnostima Science and Literature P28 u sklopu Erasmusova projekta C.A.L.L. Sa svojim su nastavnicama, Ivanom Lukač Vuković i Mateom Crljenić, odradili pripremu za navedenu aktivnost koja se je temeljila na čitanju ulomaka iz romana Ransoma Riggsa Dom gospođice Peregrine za čudnovatu djecu. Učenici su pogledali i istoimeni filmski predložak Toma Burtona. Za iste je učenike bila potom organizirana debata na engleskom jeziku na temu Science must have no limits koja je i zabilježena videozapisom. U debati je sudjelovalo osam učenika, podijeljeni u dva tima, afirmacijski i negacijski. Učenici su se s temom debate upoznali neposredno prije početka iste. Nakon iznesenih tvrdnji afirmacijske skupine, negacijska je skupina pokušala pobiti predstavljene teze. Oba tima su se potrudila što uvjerljivije i preciznije zagovarati svoje stavove i dokazati svoje tvrdnje da znanost ne smije imati granice, odnosno da bi trebala imati kontrolirane uvijete svojega razvoja. Debatni timovi su potom ocijenjeni od strane ocjenjivačkoga suda u čijem su sastavu bile nastavnica Engleskoga jezika Mirela Nenadović, nastavnica Hrvatskoga jezika Božica Filipović Veg i učenica 2. razreda zanimanja frizer, Dora Šantalab. Prema njima, malo su se bolje i uspješnije snašli članovi negacijske skupine koji su dali konkretnije protuargumente i pokazala nešto bolje govorničke vještine.
Bilo je ovo vrlo zanimljivo i izazovno iskustvo za učenike koji do sada nisu imali prilike sudjelovati u nečem ovako sličnom. Čestitamo im na tome!
Tekst i fotografije: Ivana Lukač Vuković, prof.