« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
RADIONICA O RODNIM STEREOTIPIMA U REKLAMAMA U HRVATSKIM PISANIM MEDIJIMA – aktivnost povodom obilježavanja Dana žena
Učenici odjela 1. prodavač, 3. vodoinstalater i 3. frizer/krojač početkom ožujka sudjelovali su u aktivnosti eTwinningova projekta čiji je cilj prepoznavanje rodnih stereotipa u reklama u hrvatskim pisanim medijima. Na početku radionice učenici su komentirali izjave koje upućuju na rodne stereotipe: jesu li se ikada sreli s takvim izjavama, je li ih netko njima uputio ili su ih oni nekome uputili. Učenici su, potom, promatrali reklame za različite proizvode, uočavali sličnosti te reklame razvrstavali u dvije skupine, na one koje potvrđuju rodne stereotipe i one koje ih razbijaju. Uočili da je više reklama koje potvrđuju rodne stereotipe, da su osim rodnih stereotipa prisutni i oni povezani s dobi osobe, da je više reklama u kojima su stereotipno prikazane žene, no da su u reklamama nerijetko stereotipno prikazani i muškarci. Učenici su komentirali moguć negativni utjecaj rodnih stereotipa u reklamama na djecu i mlade, no i samopouzdanje odraslih osoba.
U završnome dijelu radionice učenici su osmišljavali i skicirali reklamu za odabrani proizvod koja u sebi ne sadrži rodne stereotipe.
Tekst i fotografije: Helena Roštaš