preskoči na sadržaj

Industrijsko-obrtnička škola Slatina

Login
e-Dnevnik

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2011.

Ukupno: 1681943
Ovaj tjedan: 2808
Danas: 98
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ERASMUS+ C.A.L.L. eTwinningov projekt WOMAN'S HISTORY MONTH
Autor: Mladen Graovac, 9. 3. 2023.

RADIONICA O RODNIM STEREOTIPIMA U REKLAMAMA U HRVATSKIM PISANIM MEDIJIMA – aktivnost povodom obilježavanja Dana žena

Učenici odjela 1. prodavač, 3. vodoinstalater i 3. frizer/krojač početkom ožujka sudjelovali su u aktivnosti eTwinningova projekta čiji je cilj prepoznavanje rodnih stereotipa u reklama u hrvatskim pisanim medijima. Na početku radionice učenici su komentirali izjave koje upućuju na rodne stereotipe: jesu li se ikada sreli s takvim izjavama, je li ih netko njima uputio ili su ih oni nekome uputili. Učenici su, potom, promatrali reklame za različite proizvode, uočavali sličnosti te reklame razvrstavali u dvije skupine, na one koje potvrđuju rodne stereotipe i one koje ih razbijaju. Uočili da je više reklama koje potvrđuju rodne stereotipe, da su osim rodnih stereotipa prisutni i oni povezani s dobi osobe, da je više reklama u kojima su stereotipno prikazane žene, no da su u reklamama nerijetko stereotipno prikazani i muškarci. Učenici su komentirali moguć negativni utjecaj rodnih stereotipa u reklamama na djecu i mlade, no i samopouzdanje odraslih osoba.

U završnome dijelu radionice učenici su osmišljavali i skicirali reklamu za odabrani proizvod koja u sebi ne sadrži rodne stereotipe.

Tekst i fotografije: Helena Roštaš

   




Priloženi dokumenti:
2.jpg (365.10 KB)
5.jpg (165.40 KB)
7.jpg (235.25 KB)
a.jpg (265.82 KB)
b.jpg (236.85 KB)
c.jpg (413.29 KB)


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju