« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Digitalni mediji i mentalno zdravlje
Naša Škola se je pridružila obilježavanju 6. Dana medijske pismenosti u organizaciji Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, u suradnji s brojnim partnerima i uz podršku Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti i obrazovanja.
Glavni ciljevi projekta su podizanje svijesti javnosti o važnosti medijske pismenosti i kritičkog razmišljanja o medijskim sadržajima, stvaranje prilika za medijsko obrazovanje što većeg broja građana, posebice djece i mladih, te podrška nastavnicima i odgojiteljima osiguravanjem obrazovnih materijala za razvoj medijske pismenosti.
Na Satu razrednika, nastavnica Ivana Lukač Vuković, u suradnji s nastavnicama Paulom Kukuljević Idek i Spomenkom Prša, odražala je predavanje i radionicu na temu Digitalni mediji i mentalno zdravlje. Predavanju su nazočili svi učenici pomoćnih zanimanja i zanimanja krojač te dragi nam gosti iz Udruge Vretenac, koji su došli u pratnji Helene Dereš. Naglasak predavanja bio je na korištenju društvenih mreža, na tome kako one utječu na mlade, koji su razlozi njihova korištenja te prednosti i nedostatci. Kako u vitrualnom svijetu prepoznati vjerodostojnost informacija, je tema koja je učenicima bila svakako najzanimljivija. Na kraju predavanja održana je i kratka radionica „Moje potrebe i društvene mreže” gdje su učenici ispunjavali listu u kojoj su naznačili i pojasnili svoje motive za korištenje istih. Ono što su učenici nakon predavanja zaključili jest da im društvene mreže ipak ne mogu u potpunosti zamijeniti druženje uživo pa smo naše druženje nastavili i izvan učionice. U školskom dvorištu, jer kako jedna korisnica Udruge kaže, priroda smiruje, a društvene mreže izazivaju samo stres i nezadovoljstvo.
Tekst:Ivana Lukač Vuković, prof. hrvatskog jezika