preskoči na sadržaj

Industrijsko-obrtnička škola Slatina

Login
e-Dnevnik

Brojač posjeta
Ispis statistike od 28. 9. 2011.

Ukupno: 1681943
Ovaj tjedan: 2816
Danas: 106
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Industrijsko-obrtnička škola Slatina sudjelovala na radionici ASOO Praćenje učenika nakon završetka školovanja
Autor: Mladen Graovac, 11. 7. 2023.

U petak, 7.7.2023. Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih u okviru Erasmus+ projekta Podrška nacionalnoj referentnoj točki za europski sustav osiguravanja kvalitete u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju ( https://www.qavet.hr/hr/novosti/zapoceo-novi-erasmusplus-eqavet-nrp-projekt/ ) organizirala je radionicu Praćenje učenika nakon završetka školovanja.

Prijedlog modela praćenja sastoji se od dva odvojena upitnika:

1) izlazne ankete, kojom se od učenika završnih razreda prikupljaju socio-biografske informacije, karijerne aspiracije, kontakt i pristanak na kontaktiranje godinu i pol kasnije, te

2) upitnika za praćenje, kojim se od tih istih učenika godinu i pol dana nakon što u završili školovanje u ustanovi koja provodi praćenje, prikupljaju kvalitativni i kvantitativni podaci, u svrhu dobivanja informacija s tržišta rada odnosno daljnjeg školovanja te dobivanja povratnih informacija o obrazovnom procesu.

Sudjelovanjem na radionici, dobili smo priliku upoznati se s još jednim od alata koji služi kao pružanje podrške strukovnim školama i jačanju unutarnjeg sustava osiguravanja kvalitete te za umrežavanje škola i dijeljenje iskustava i primjera dobre prakse u praćenju učenika nakon završetka školovanja što svakako doprinosi osiguravanju kvalitete u strukovnom obrazovanju.

Tekst i fotografije: Ksenija Som






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju