« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
U prvome mjesecu provedbe projekta organizirane su uvodne aktivnosti. Projektni su partneri preuzeli zaduženja u projektu. Pomoću Linoit ploče suradnički su osmislili zadatke početnoga upitnika za učenike. Sastavljanje početnoga upitnika i njegovu analizu, prema preuzetom zaduženju, odradila je nastavnica škole iz Sjeverne Makedonije.
Na TwinSpaceu projekta kratkim su se tekstom o sebi i motivaciji sudjelovanja u projektu predstavili nastavnici, koji su predstavili i škole iz kojih dolaze. Učenici su se predstavili karticama za bingo u koje su unosili zanimljivosti o sebi.
Pokrenuta je javna grupa projekta na društvenoj mreži Facebooku u kojoj će biti objavljivani rezultati projekta i materijali nastali tijekom projektnih aktivnosti. Projektni partneri započeli su i s diseminacijskim aktivnostima na mrežnim stranicama svojih škola te u lokalnim medijima. Na profilu naše škole na Facebooku pokrenuta je redovna rubrika Bečka škola koja će četvrtkom do kraja nastavne godini donositi savjete o bontonu učenika naše škole na digitalnim plakatima.
Roditelji i staratelji učenika koji sudjeluju u projektu potpisali su suglasnosti za sudjelovanje i javno objavljivanje radova i fotografija učenika iz projektnih aktivnosti.
Učenici 1. razreda zanimanja pomoćni stolar naše škole sudjelovali su u radionici o primjerenu ponašanju prema osobama s oštećenim vidom u OŠ Eugena Kumičića u Slatini.
Prvi mrežni sastanak nastavnika koji surađuju u projektu održan je 17. siječnja, a na njemu su analizirane projektne aktivnosti koje slijede do lipnja ove godine.
Tekst: Helena Roštaš