« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Razgovarajući s učenicima 2. Prodavača, o načinima izražavanja osjećaja, o snazi riječi te darivanju, prije same aktivnosti povodom Valentinova dovodim učenike do zaključka kako nije važna cijena poklona i kako sitnice mogu mnogo značiti i biti najoriginalniji dar.
Napravili smo nekoliko aktivnosti povezujuci informatiku, matematiku i Valentinovo. Skupina učenika napravila je LJUBAVNU IGRU. Za igru su potrebna igraća kocka, a mi smo ju napravili od papira kao geometrijsko tijelo, te su izrezali srca. Svaki učenik dobiva četiri srca, baca kocku i izvršava uputu prema uputama s kocke. Pobjednik je učenik koji prvi skupi 10 srca.
Ostali učenici pravili su digitalne čestitke u alatu Canva i Word, s prigodnim srcima u matematičkim formulama i grafovima.
I sat informatike je zanimljiviji uz crvenu boju i srca.
Ružica Milaščevići, prof.