« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Svjetski tjedan novca vodeći je globalni događaj podizanja svijesti o važnosti financijskog obrazovanja, te financijske uključenosti za djecu i mlade. Obilježavanje traje svake godine tijekom drugog tjedna ožujka, a održava se diljem svijeta. U projektu Svjetskog i Europskog tjedna novca u Republici Hrvatskoj sudjeluju: Ministarstvo financija (MFIN); Ministarstvo znanosti, obrazovanja i sporta (MZOS), Ministarstvo gospodarstva (MINGO), Hrvatska narodna banka (HNB) i druge financijske ustanove.
Povodom obilježavanja Svjetskog i Europskog tjedna novca¸ 10. ožujka 2015. na satima razrednih odjela 3. konobar/stolar, razrednice prof. Mirele Nenadović i 1. razreda zanimanja prodavač, prof. Ksenija Som provela je radionice o osnovama financijskog znanja. Na radionicama su učenici pokazali i produbili svoje znanje u snalaženju s osobnim financijama u svakodnevnom životu (kupnja na tržnici, štednja za putovanje, PIN i bankovna kartica, prioritet pri podmirenju mjesečnih troškova). Kroz prezentaciju o osnovnim bankarskim pojmovima, učenici su se upoznali s pojmovima tekućeg računa, debitne i kreditne kartice, kamata te važnosti štednje u svakodnevnom životu.
U petak, 13. ožujka 2015. našu Školu posjetili su predstavnici Zagrebačke i Hypo Alpe-Adria banke. Učenike 3. razreda zanimanja prodavač, zajedno s razrednicom profesoricom Šteficom Ružak, na vrlo zanimljiv i edukativan način, predstavnici Zagrebačke banke, gospođa Marija Tosino i gospodin Senad Novak, informirali su o osnovnim bankovnim pojmovima te ih potakli na razmišljanje o osobnim financijama i važnosti štednje. I učenici 3. razreda zanimanja kuhar, također su kroz vrlo zanimljivu i edukativnu prezentaciju predstavnika Hypo Alpe-Adria banke, gospođe Mirele Benija i gospodina Maria Pavića, informirani o osnovnim bankovnim pojmovima, racionalnom vođenju osobnih financija i važnosti štednje. Učenici su sa zanimanjem pratili prezentacije i na taj način proširili svoje postojeće znanje o financijskom poslovanju.
Započeta edukacija i suradnja s lokalnim financijskim ustanovama na podizanju svijesti o važnosti što bolje financijske pismenosti mladih, samo je prvi korak u nizu aktivnosti koje ćemo provoditi i u budućnosti.
Ksenija Som, prof.