« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
4. ožujka 2019., održana je posljednja radionica za učenike iz financijske pismenosti. Teme današnje radionice bile su „Novac“ i „Zaštita potrošača“, a radionice je održala dr.sc. Andrea Razum s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Tijekom veljače i ožujka, edukaciju iz financijske i digitalne pismenosti realizirali su naši učenici koji sudjeluju u projektu.
Digitalna se pismenost odnosi na sposobnost čitanja i razumijevanja hiperteksta ili multimedijskih tekstova, a uključuje razumijevanje slika, zvukova i teksta dinamičkoga nesekvencijalnog hiperteksta. Konkretne vještine obuhvaćene tim terminom uključuju donošenje suda o online izvorima, pretraživanje interneta, upravljanje multimedijskom građom, komuniciranje internetom.
Financijska pismenost kombinacija je znanja, vještina, stavova i ponašanja koji su potrebni za donošenje ispravnih financijskih odluka i za financijsko blagostanje svakog pojedinca, a time i društva. Financijska pismenost je mentalni proces koji koristimo prilikom donošenja odluke u vezi novca. Obzirom da se tijekom života okolnosti neprestano mijenjaju, tako se mijenja i proces donošenja odluka. Stoga je financijsko obrazovanje cjeloživotni proces.
Ružica Milaščević i Ksenija Som