« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Industrijsko-obrtnička škola Slatina za realizaciju programa Erasmus+, Ključna aktivnost 1, za projekt „Inovativni nastavnici za uspješnije učenike“ za područje općeg obrazovanja dobila je 30.000,00 €. Čestitam izvrsnom timu naše škole koji je i pripremio projektni prijedlog, profesoricama Nedi Mađarac i Ivi Vilček. Bravo!!
file:///C:/Users/home/Desktop/1558686511_priivtak-odluke--ka101-scan%20(1).pdf
Tekst o projektnim aktivnostima vidi pod OPŠIRNIJE.
INOVATIVNI NASTAVNICI ZA USPJEŠNIJE UČENIKE
Agencija za mobilnost i projekte Europske unije odobrila je Erasmus+ projekt, u sklopu KA1 aktivnosti- mobilnost nastavnog osoblja, Industrijsko- obrtničkoj školi Slatina u iznosu od 30,628.00 EUR.
Projekt naziva "Inovativni nastavnici za uspješnije učenike" projekt je mobilnosti nastavnoga osoblja nastao s ciljem modernizacije školskih kurikuluma uvođenjem inovativnih metoda i alata podučavanja ne bi li se postigli bolji obrazovni rezultati i uspješnija inkluzija učenika s teškoćama ili drugih skupina učenika u nepovoljnom položaju (učenika različitih socijalno-ekonomskih, kulturoloških ili etničkih pozadina) u nastavni proces, a čime bi se utjecalo na sprječavanje rizika od socijalne isključenosti, poput nezaposlenosti i siromaštva. Mobilnost nastavnoga osoblja koncipirana je podjelom na ključna područja profesionalnog usavršavanja koja najbolje odgovaraju potrebama učenika za postizanje boljih obrazovnih rezultata i konkurentnije pozicije na tržištu rada: jedanaestero nastavnika različitih profila (od općeg obrazovanja do strukovnih učitelja) usavršavat će se na strukturiranim tečajevima u Švedskoj, Španjolskoj, Portugalu, Francuskoj, Grčkoj, i na Islandu iz područja inkluzije učenika u nepovoljnom položaju, osnaživanju uloge roditelja u obrazovnom odgoju učenika, uvođenju inovativnih metoda podučavanja poput flipped classroom, blended learning, projektnog i problemskog učenja u redovitu nastavu, razvoju STEM vještina, razvoju poduzetničkih vještina, razvoju multikulturalnog i tolerantnog školskog okružja te razvoju komunikacijskih vještina i emocionalne inteligencije učenika. Navedene će vještine doprinijeti poboljšanju obrazovnih kompetencija koje učenici stječu tijekom i nakon školovanja i utjecati na njihov uspjeh u školi, kao i na daljnji osobni i profesionalni razvoj. Potreba za stručnim usavršavanjima nastavnoga osoblja nastala je i iz želje da se uvedu neformalni oblici podučavanja i ublaži raskorak između formalnog i neformalnog obrazovanja, kao i da se odgovori na potrebe podučavanja u 21. stoljeću kako bi se stvorili digitalni nastavni materijali i sadržaji, te alati i strategije uključivanja učenika u nepovoljnom položaju u samostalno kreiranje i odabiranje obrazovnih sadržaja. Projektnim aktivnostima „Inovativni nastavnici za uspješnije učenike“ željeli smo podići razinu kvalitete podučavanja i stvoriti inkluzivno, motivirajuće, inovativno i demokratično školsko ozračje za sve učenike. U skladu s metodičkim i pedagoškim potrebama nastavnika, očekivanih obrazovnih ishoda učenika, europskim obrazovnim standardima kojima se odgojno- obrazovne ustanove trebaju približiti, utemeljenih na „Strategiji razvoja obrazovanja, znanosti i tehnologije“ (2014.) željeli smo osigurati nastavnicima potrebnu metodologiju podučavanja i profesionalnoga razvoja, bolje obrazovne rezultate učenicima, a ustanovi potrebne standarde europske dimenzije obrazovanja i učenja.